En dag på stan

Idag har vi spendarat dagen på stan, Jätte länge sen jag var där nere, i somras nångång tror jag :P haha. Mycket hade de ändrat iallafall. jag hittade lite småprylar, som en stor julstrumpa till Liam, massa tomtar ochannat julpynt , Present till Fredde´s mormor, en deo, underkläder och smink till mig, sen köpte jag även pepparkaks hus prylar, allt som jag ska ha till det, hade tänkt att jag i år skulle göra ett eget, som ett slott, men nu har jag tappat lusten så det får bli ett vanligt iallafall :) Får se om man ens lyckas med de. Men jag hoppas på det !

Nu ska jag lägga mig ner i soffan en stund sen kanske baka lite hallon muffins :)

Min super glada kille, fick även med tänderna på bild :P Som kan vara svårt när man väl vill.




Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

sötnos:)

hur många har han?

2009-12-09 @ 16:43:20
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

okej :) Hampus har fått sin tredje nu :)

ja gör de, men skynda, den 16 är sista dagen! :)

gå in på extrafilm där finns superfina kort att använda, bara ta fina bilder så blir det skitbra, och relativt billigt också beroende på vad du ska ha för kort dåra :)

2009-12-09 @ 23:17:40
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Familjen kommer vid ett på lördag, så efter det är ni välkomna när ni känner för :) Tror brorsan och hans tjej kommer att ha med deras hund, vet inte hur eran går ihop med andra? Det är iaf inga problem för mig om ni tar med honom :) Vi kan ju höras? Föresten, fan va du skrämde mig med ditt sms idag!! Haha ;)

2009-12-10 @ 22:01:18
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0