Go´kväll

Idag har det blivit städnign halva dagen, sen kom Liam´s farfar på besök med vovven.
Liam har även idag bara sovit en gång :) Duktiga killen där, Nu ligger han och sover igen för natten, han somnade i famnen när vi kikade på tv, men kan förstå att han var trött med tanke på att han brukar sova två gånger. men han är jätte duktig på att hålla sig vaken innan 12.00 nu iallafall så det går frammåt.
Hur är det med er då? Med oss är det jätte bra, väldigt trött och hängig just nu men det beror nog bara på att vi inte ätit någe vettigt alls idag, men snart är maten klar så då kanske man blir lite piggare igen. Har inga planer alls för i veckan, bara funderingar på om jag kanske ska ta mig ner på stan och kika lite julklappar, Någon som vill haka på ? :)

Nu är det dags för mig att fixa det sista inför måltiden sen blir det nog en kväll framför tv:n, kanske blir en film innan läggdags om man hittar någon vettig.
Det gäller ju att mysa lite med sambon nu hans sista lediga dag för denna vecka, men sen är han ledig på onsdag igen iallafall. Skönt att han är ledig ibland iallafall :p haha. under hans arbetsdagar så hinner man inte hitta på speciellt mycket då han åker innan vi knappt gått upp och Liam sover när han kommer hem för det mesta.


Min Älskling

  

Mitt ALLT


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hihi så söt i fluga och allt. :)

Det är bara bra med oss, eller Adrian börjar bli lite förkyld. Men bara hoppas att det inte blir värre en snuva och nysningar. Själva då?

Ja men det tycker jag absolut. Skulle vara kul att se hur ni har det nästa gång. :)

2009-12-06 @ 22:34:02
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Sofia

Självklart får ni komma förbi tidigare på dagen om ni vill. Tänkte även bjuda på smörgåstårta ;) Familj och lite släkt kommer oxå då, så det är bara att kika förbi när ni vill efter klockan ett. Skulle vara kul att se er :)

2009-12-07 @ 18:41:15
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0