Kan det vara så ?

Att folk slutar höra av sig när man bloggar ? Jag har nämligen känt så, Ingen ringer längre och frågar hur det är, vad man gör osv, Fast å andra sidan så vet jag ju att när jag blev gravid och berättade det för vänner som man alltid då umgicks med så sa det bara POFF så var alla borta (Finns några få hjärtan kvar och det är jag väldigt tacksam för, Ni betyder allt ! <3 ), vissa har man inte hört ett ljud från sen dess heller. Ändå trodde man att det var riktiga vänner , som jag då kände att jag verkligen hade där och som kanske skulle ställa upp för en, men icke ! Så tråkigt att det ska bli så, vet inte om vissa tror man blir en annan människa och att man inte längre kan umgås som förut bara för att man fått barn ?  Ahh, jag saknar dem allesammans iallafall, Tråkigt att inte de gör de, så bra kompis var man där då.

Senaste dagarna så har jag inte alls haft lust att skriva, inte ens att sitta här vid datorn överhuvudtaget som ni kanske märkt, Det roliga är att man ändå har kvar sina läsare som verkar kolla in varje dag, Måste vara jätte tråkigt att aldrig få se något nytt, Även om jag iof aldrig skriver speciellt intressanta saker men ändå.
Vi har även haft en hel del för oss jag och mina små grabbar, Fredde har jobbat som vanligt näst intill hela tiden, han har ju så tråkiga tider också, från 08.00-19.00, det är väl som tidigast han börjar så, men mellan 08.00-10.00 varje dag och slutar varje dag 19.00, När ska man hinna göra något ?  Ah fast å andra sidan så är det ju kanon att ha ett jobb så man ska väl inte klaga.
I lördags så kom pappa/Liam´s morfar hit :) Vi promenerade till parken zoo för att där vaccinera oss, Jag, pappa och Liam, allt gick bra, Fick bara jäkligt ont i armen och kände mig lite hängig ett par dagar men nu är det mycket bättre, Har vart lite emot de där och inte velat ta den, men nu när de ändå säger att det är bra om Liam tar den så varför ska jag låta honom få i sig "giftet" och inte jag ?, Så vi tog den båda två och änsålänge så mår vi ju bra iallafall:)

I Söndags så åkte jag hem till mina föräldrar, där även min bror Fredrik, hans fru Anna och barnen var, Trevligt att träffa de också, känns som om att det var ett tag sen nu.

Idag så har vi bakat, det blev lite olika kakor, vart en sväng på tuna park, där jag hittade ett linne, ett armband och ljus, Massor av lek med Liam så nu har jag ont i knäna efter att ha jagat honom på golvet :) Han blir helt tokig och försöker krypa så fort han bara kan i asgarv, haha. Mycket kan man roa sig med. Nu kom precis Fredde hem och vi ska äta tacos. Så det är väl dags att börja innan klockan blir allt för mycket .

En bild från i somras



Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

förstår dig ang vänner.. Tråkigt! Är i samma sits!

Vi får träffas när jag kommer till Etuna, eller så får jag bila över en dag och leka med er :)

2009-12-01 @ 21:56:10
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vi vaccinerade oss i söndags, hjälp vad folk det var! Men vi var där tidigt så slapp så långt bak i kön :D

2009-12-02 @ 06:51:50
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hej... nästa vecka har jag helt ledigt om du vill hitta på något!!! får förhoppningsvis mobil nästa vecka också!! =)) Kram!

2009-12-02 @ 18:04:34
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0