Promenad i kylan

Vi promenerade idag till borsökna, jätte skönt väder idag, kallt men ändå riktigt skönt, solen var framme stor del av dagen :)
Vi hälsade på hos Liam´s farmor, kom inte hem fören 17.30, skönt att komma hemifrån lite.
Imorgon tänkte jag ta en shopping tur och köpa de sista julklapparna, jag hoppas att jag hittar allt jag planerat nu så att man är helt klar sen och slipper tänka på det. Tidig för en gångs skull det känns skönt.

Ikväll blev det att vara slöa, vi ringde Bella pizza och festade på det :P Mumms ! 
Nu sitter jag här med väldigt ont i ryggen, massage skulle inte sitta fel, man kanske ska boka en tid och bara njuta :) Unna sig själv lite lyx är aldrig fel. 

Nu ska jag nog börja göra mig klar för läggdags, är jätte trött, säkert efter den långa promenaden och att jag fick gå upp 05.00 imorrse då Liam ville upp och somnade inte om fören vid 07.00 . Han drömde väl antagligen något kan jag tänka mig för trött det var han när jag tog upp honom, men var alldeles för trött för att gå och vagga honom då han aldrig somnade om så han fick roa sig lite brevid sina väldigt trötta föräldrar.
Milo har även tappat två tänder nu :) Snart hoppas jag på att han tappar de sylvassa hörntänderna, fast det kanske växer ut ett par lika vassa ?


Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

åh tack!! Liam är också jättefin!

så mysigt med bebisar!

2009-12-02 @ 21:49:32
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad duktig du är när det kommer till julklapparna. Själv har jag inte ens köpt en enda än. Börjar känna stressen .. bara 3 veckor kvar till julafton!

2009-12-02 @ 22:01:16
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej lika vassa kommer inte dom nya tänderna å bli.. De e valp tänderna som e sååå himla vassa.

2009-12-03 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0