4:e Februari

Då var det redan den 4:e Februari, Dagarna går så fort nu, Tycker vår lille älskling växer så de knakar :) Och tyngre blir han, Undrar vad han väger nu, ska till BVC nästa vecka igen så då får vi veta. Idag gick vi inte upp ur sängen fören 12.30, Var jätte skönt att bara ligga och slöa hela morgonen, Men det behövdes nog med tanke på hur många gånger man fick gå upp inatt, Liam vakna varannan timme nästan hela natten, Fick ägna ett hel del tid åt att massera och försöka hjälpa honom att få ut lite gaser, Han hade väldigt ont i magen vad det verkade som och det fick vi ju se ett par gånger också i blöjan, Men sen blev det bättre äntligen :)  Efter att vi gått upp och ätit så åkte vi till Willy´s och handlade massa mat och så blev det en sväng inne på rusta, där hittade vi en hatthylla och skohylla, men när vi kom hem och Fredde kollade på det så såg vi att det var en del som hade en spricka. Kanske det man får vänta sig när man kommer hem med saker från rusta?:P Ah vi får väl åka och byta det sen nåndag.

Imorgon ska kanske Liam´s farfar komma hit och sen så skulle väl Fredde försöka klippa sig så antar att vi kansk egår till Tuna park igen och kollar om de har nån klipptid där så kan vi försöka hitta något till Pappa också som fyller den 7:e februari, Då tänkte jag att jag och Liam skulle åka dit och fira honom lite , Fredde jobbar i helgen så det skulle vara trevligt att åka iväg så man inte bara sitter hemma i ensamheten :)

Satt och kollade på alla bilder på lilla magen nyss, Man saknar de där små sparkarna lite grann, Men självklart så är det ju ännu underbarare att ha den lille här hos oss<3 Tänk att en så underbar liten människa ligger här inne.

Nä nu har jag tjatat på min kära sambo att jag vill äta nått ett bra tag men han verkar ju aldrig bli mer hungrig så ska gå och fixa lite tekakor och te till mig nu iallfall =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0