Kärlek

 Världens Lyckligaste

Vet inte om man kan må bättre än vad jag gör just nu, jag har ju världens underbaraste Pojkvän/Sambo/Fästman ;) Och absolut världens underbaraste son. Kan det bli bättre?!
Älskar båda två så otroligt mycket , de betyder allt för mig <3
Kan inte riktigt fatta att jag är mamma ! Svårt att ta till sig, Men ändå känns allt helt underbart och man kommer in i rollen direkt, Förut undrade man om man verkligen var redo och "Hur ska jag klara det här ?" Men allt har ju gått jätte bra och för varje dag känns det bara ännu bättre.

. .Mina Älsklingar. .
. .Ni är bäst . .
<3

Imorgon så kommer Liam´s Farmor på besök, Ska bli trevligt, Hon har ju bara träffat honom en gång och det var ju den dagen då han kom hem från BB, nu har han ju blivit en stor pojke, hela 10 dagar gammal<3 ska vi först ner på stan en snabbis och fixa en sak sedan bär det av till tuna park igen,Ska fixa lite saker där också, tillexempel så måste jag kolla presenter, Min pappa, två kusiner och min brors barn fyller snart så får se vad jag lyckas hitta på där, Sedan är det ju snart alla hjärtans dag också :)


. .Vår Älskling. .
. .Det vackraste som finns. .

   



Nu Kom precis min älskling hem från garaget och med sig hade han en kebab pizza , Mumms, ja som började bli lite hungrig, Brevid mig ligger Liam och sover, han gör en massa söta miner, han drömmer väl något, Blir lite nyfiken på vad men det lär ju få bli hans lilla hemlighet.
Nu ska vi äta och sen blir det film och mys !


//Världens Stoltaste

Kommentarer
Postat av: Sara

Sötisen!

Jag förstår inte än att jag är mamma, undra om man någonsin förstår det? :)

2009-01-21 @ 07:49:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: bella

ååh va fint kort på bror och lillkillen :) söt han är :)

2009-01-22 @ 19:16:22
URL: http://metrobloggen.se/maxmamma
Postat av: Svar på bella

Jaa , visst är de söta =)

2009-01-22 @ 22:39:02
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0