26:e Juli

Idag har vi haft en riktigt härlig morgon, Jag och Liam klev upp 07.30, han fick lite mat sen hoppade jag in i duschen, När jag var klar så tog vi oss en promenad, Svängde förbi ica också och köpte en jätte baguette, skulle haft frallor men det fanns tyvärr inte så det fick bli en baguette, När vi kom hem få fick Liam gröt och nu somnade han nästan vid bordet så jag la in honom mi sin säng och det tog väl sisådär 20 sekunder sen sov han, haha, Väldigt trött.
Nu sitter jag och väntar på att Fredde ska vakna till liv, han har sagt att han ska komma upp nu tre gånger, Min mage kurrar för fullt så snart äter jag själv istället, Ska fråga en gång till bara om han vill ha nu eller sen.
Lite senare idag så ska vi till Fredde´s mormor och morfar som ville bjuda på mat, grillat tror jag att det skulle bli :)
Men innan dess så tänkte jag att jag skulle försöka pcka lite från Liam´s rum, så att man får något gjort denna vecka, blir jobbigt om allt ska komma i helgen.
Hade velat åka på marknaden i malmköping men det blir väl antagligen inte så idag kan jag tänka mig, Hittade lite saker där förra året som jag hade hoppats på att de skulle finnas igen, oftast så brukar det ju vara samma saker på ett ungefär.

Nä nu blir det ett nytt försök till att väcka slöhögen där inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0