Blivade gudmor. .

Har precis haft det jätte trevligt, Min fina kusin Paulina var här, vi pratade massa skit ,kika lite på tv och mummsa vattenmelon. Frågade också om hon ville bli Liam´s gudmor och det ville hon såklart, Blir jätte glad :)
Vi bestämde att vi ska ta en sväng på parken zoo snart också då det blir lite bättre väder, Nu var det ett tag sen man var där så ska bli trevligt, måste ju utnyttja kortet man köpt innan sommaren är över . 

Idag fick vi även veta att vi sk aflytta den 1:a Augusti , känns jätte kul men lite stressigt blir det kanske, Skönt att få flytta in en månad tidigare iallafall, jag börjar ju jobba 1:a september igen så det hade blivit så knas att flytta precis då, skönare att ha det gjort.

Nä nu ska jag kika lite på filmen som står på, sen blir det läggdags för min del.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är gott! :D

ja men absolut! har inte så mkt ledigt, men någon dag nästa vecka kanske?

2009-07-21 @ 23:26:11
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack gumman :) Hoppas allt är bra med er!

2009-07-22 @ 07:07:58
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: åsa

Ja livet är väl upp och ner i bland, men man får ta sig igenom det på bästa sätt. Ja man blir ju näst in till tokig av denna väntan av den lille, man går bara runt och hoppas att det ska dra igång nu nu nu =). Jo man får ha tålamod med dem små liven, tiden går fort din lilla kille börjar ju bli stor nu :) Mysigt snart börjar han springer runt, det går fort :) Men om du ska börja jobba den 1sep ska fredde vara hemma med liam då eller? Vad kul med flytt, inte att packa haha men att få komma till nytt och packa upp och dona :)

2009-07-22 @ 11:06:56
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är verkligen jätte glaaaad<3 tack för en mysig kväll raring

2009-07-22 @ 18:35:05
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0