Bröllop

Idag åkte jag tidigt till min bror med familj, där jag skulle fixa bruden's hår så fick lov att åka strax innan 11.00 för att hinna, Det gick snabbare än jag trodde så jag hade tid fixa lilla tärnorna's hår lite också.
Hur underbart är det inte med bröllop ?! Jätte fint, det var inte lätt att hålla tårarna borta i kyrkan, dock så såg jag bara att det var på mig som det rann lite tårar, men fler som sa att det var svårt att hålla de borta där efter, Allt var så himla fint,Nästa gång kanske det är min tur att stå där framför släkt och vänner , vem vet ;) Men det dröjer nog ett tag till innan det händer,Vill ju helst ha det utomlands men då kan det bli ganska svårt att få dit alla som man vill ha där, hehe, Om man inte vinner på lotto eller något så att man kan bjuda alla på resan, haha, ja drömmar är ju alltid tillåtet.
Vi tog massor med kort men ska fråga brudparet om det är okej att jag lägger ut lite bilder innan jag gör det :)

Nu ska jag börja fixa klart för läggdags, är riktigt trött efter denna dag och sen så har jag en hel del att göra imorgon, Tänkte städa och fixa lite,Sen hoppas jag på att det blir av att träffa Heidi också om hon inte har andra planer för sig.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0