24:e Mars

Godmorgon

Tog lite morgon bilder på min lilla älskling när han precis ätit,så han var nöjd och glad :


   



Det är tidigt på morgonen men vaken är jag :)
Inte ofta det inte, funderar faktiskt på att gå och lägga mig en stund snart igen,Sitter bara och väntar på att Liam ska bli lite trött, känns dumt att lägga en så pigg och glad liten krabat i sängen  för jag lär ju somna om direkt om vi skulle lägga oss.
Funderar till och med på om jag ska gå och göra lite frukost och sedan gå och vila lite igen.
Blir väl havregrynsgröt idag igen .

Solen skiner ,vill bara ut och gå i det fina vädret, men jag är alldeles för trött för det just nu, så jag hoppas att det håller i sig ett par timmar till.

Bild från vardagsrummet:


Kommentarer
Postat av: denice

skönt att veta att man inte är ensam om sömnproblem... :)

2009-03-24 @ 10:43:26
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0