5:e Mars

Pigg och glad !
Här sitter jag och känner mig jätte dum,Liam åt klockan 07.00 och sedan somnade vi om direkt,vaknade för ca en halvtimme sen,alltså typ 08.30 av att han skriker som tusan, ja tänkte han kan ju inte vara hungrig,låter inte som det gör när han har ont i magen så vad kan det vara?! Jag låg med knappt öppnade ögon och klappa,gosa och stoppa in nappen hela tiden som han bara spottade ut,men så trött som jag var så märkte jag aldrig att han var jätte blöt från rumpan upp till armhålan, stackarn hade ju kissat och så hade de läckt ut,Tur att jag fick nog av skrikandet och satte mig och tog upp honom annars hade han väl legat i det där ett tag till:( Dumma mamma!!
Men nu är han ombytt,torr och glad igen:)

Idag känner jag för att bara vara hemma och städa, tvätta och plocka massa,kanske får ta en liten promenad också ioförsig.
Vi får väl se hur det blir med de tankarna lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Lätt hänt att man kanske inte reagerar så fort när man är nyvaken så han klarade nog sig väldigt bra ändå ;-)

2009-03-05 @ 11:35:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0