Beck

Sitter här och kollar på Beck och äter scones :) Myser i soffan hela familjen <3

Imorgon ska jag på efterkontroll och på tisdag  ska Liam träffa läkare så lite planer har jag iallafall denna vecka.
Idag har jag bestämt mig för att jag MÅSTE ta tag i det där med körkortet nu!
Ska ha som mål att ha det tills jag fyller, September alltså, Får väl se hur det går med det men nu är det verkligen dags, Så jobbigt att inte ha det så nu blir det plugga och köra för fullt i vår, Det jobbiga och tråkiga är att läsning går in och ut i mitt huvud:P haha, På alla prov man hade fick ja lov att läsa på precis innan man ska göra det sen efter så glömmer man ändå allt. Fast ioförsig så är det här lite viktigare och en aning roligare när man väl klarat det så det kanske blir lite annat än ett matteprov =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0