. . .?

Då blev det inte att träffa Linnea idag då, Hon hade öroninflamation så det får bli en annan dag, Tråkigt. Hoppas att hon blir bra snart bara.
Vet inte riktigt vad man ska hitta på då ?!

På lördag fyller lillebror 18 år,Har ingen aning om vad man ska hitta på i present.
Måste väl börja kolla det i veckan så jag hittar nån i tid denna gång, Kanske några prylar som är kul eller bra och ha saker tills han flyttar hemifrån för det ska han väl göra nångång framöver .
Nu ska jag gå och fixa lite havregrynsgröt, sedan får vi se vad som händer, skulle behövas städa och tvätta men det är ju inget jag igentligen har lust till att göra idag, Fredde jobbar och står i så kanske jag också skulle göra det idag. Får väl se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0