4:e Maj

Godmorgon

Sitter hät trött som tusan och kollar på lite träningsövningar " Corewellness" Träning för mage,rygg och bäckenbotten, Ser mest roligt ut när de gör dessa övningar,Men som sagt, det är viktigt och ja gör de ju ändå hemma där ingen ser.
 Man glömmer ju lätt bort att göra dessa knipövningar som sägs vara så viktiga, kommer på mig själv ibland att jag inte gjort de  på några dagar men nu ska jag försöka göra lite varje dag.
Ska försöka göra de varje gång jag ammar Liam, ett bra tillfälla att komma ihåg och då blir det av några gånger om dagen.

Kanske ska kika på lägenhet idag ,Hoppas på det iallfall, tråkigt var bara att det inte fanns nån hiss som jag gärna vill ha pga vagnen och allt bärande det annars blir, men skulle lägenheten vara super duper fin så kanske man tänker bort det.

Nu börjar magen skrika efter mat så ska ta mig en titt vad vi ska hitta på för frukost idag . Idag blir det frukost med älsklingen som är ledig från jobbet :)

Vår lila prins bara en dag gammal, så söt !


Kommentarer
Postat av: Linda

ska/vill ni flytta ? :) vartdå isf? :)

2009-05-04 @ 13:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0