6:e Maj

Det blev inget Ikea idag, det kanske bli imorgon istället :)  Så jag gick över till Sara och Alicia när jag hade ätit frukost, Smakade hennes goda muffins hon bakat :P haha, Var inte så sugen p ådet då så jag fick bar ai mig en liten pytte bit, de var så söta så, Men fina blev de och de passar nog jätte bra på Alicias kalas sen iallafall :)  Blev bara en snabbis där för sedan kom Liam´s farmor på besök då var jag ju tvungen att gå hem igen :)

Nu sitter vi här, Liam somnade precis i Farmors Famn och vi ska ta och äta lite mat nu, falukorv och makaroner får det bli, snabbt och hyffsat gott.



 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Mm va gott med falukorv och makaroner, jag har ingen ork till att laga "komplicerad" mat just nu blir bara sån enkel och näringsfattig mat haha

2009-05-06 @ 14:22:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Heidi

Du kan komma över en sväng nu om du vill? (: Ååå va roligt, hoppas att den är fin och att ni får den (:

2009-05-06 @ 14:33:40
URL: http://metrobloggen.se/fitnessdaniella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0