Kväll

Jag var visst inte så duktig som jag tänkte att jag skulle vara, myste med Liam så glömde helt bort att damsuga och tvätta golven =P haha, men jag bytte iallafall sängkläder och hängde tvätt efter att Liam somnat, Nu ska jag bara byta i våran säng och sen får jag väl ta en litrn hemma dag imorgon, får bli med lite städning och bakning här hemma, så är det någon som vill komma över på fika så är ni mer än välkomna :)

Nä, är ju kväll igen och vi har fått i oss lite mat för ett tag sen, det blev potatismos och fiskpinnar, känns som om vi nyss åt det ? Hm.. Men nu börjar magen få sug efter dajmtårta igen, haha, Så det sk astrax få bli en liten bit tårta för våran del, jobbigt med detta beroende men det är ju underbart gott !  Snart smäller det väl till så rullar man fram =P

Ikväll är det fullmåde igen , var ju tvungen att ta en liten bild, orkade int ehämta kamera så det fick bli med mobilen, en riktigt bra bild eller vad säger ni ?! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0