Rulla runt. .

Bör bara några minuter sen så rullade vår älskling från mage till rygg för första gången =D Jag som har väntat sålänge, hehe, men när jag la tillbaka honom så vägrade han ju göra det igen såklart, Tråkigt var det att Fredde kom precis innanför dörren och när han tog av sig så rullade Liam precis så han hann aldrig se. Ah det kommer väl igen snart . Så duktig våran älskling.





Blev inte så jätte mycket städat, Liam har vart jätte grinig så han har bara velat sitta uppe i knät, bara då han varit tyst, men jag fick ju bort lite skit iallafall, Tror inte att jag har några planer för morgondagen förutom att vi ska på kalas lite senare med tanke på att det inte blev av idag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt han är eran Liam! Allt bra med dig?



Linda

2009-05-12 @ 20:32:10
URL: http://lthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0