Trevlig dag

Idag har vi haft det riktigt trevligt, Åt god mat med kusinen inne på 21:an sedan träffade jag på min farmor och faster som jag inte träffat på flera år, de kände inte igen mig så ni kan ju tänka er hur länge sen det var, Mycket trevligt !

Sen träffade vi Melwin, Maria och John, vi traska ett tag på stan, köpte gips och plast som vi sedan skulle göra avtryck i, det gick väl sådär, haha, Vi höll på ett tag inna vi blev nöjda, Får tänka ut annat sätt tills nästa gång :) Då vill vi ha en liten fin ram runt de också.

Liam i sin nya mössa som pappa kom hem med igår då han vart och kollat på fotboll.



Och så en bild på våra gips avtryck som ska torka innan vi får se hur resultatet blev, och en bild på min lilla älskling i vagnen

 

Jag gick var precis en snabbis på ica då jag köpte jordgubbs sylt " Utan bitar  =) "  och ett paket mjöl, betalade endast 12 kr, haha, annars kostade sylten 27kr och mjölet brukar väl kosta runt en 10kr eller nått sånt, Vilket klipp, Ibland är det bra att vara medlem.
Nu ska jag börja steka pannkakor så att det är klart tills Fredde kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0