Bakning och promenad

Det var super härligt att få komma ut lite, jag tog ett varv först själv med Liam för att Milo skulle få vara själv ett tag, Han skällde en hel del då vi stängde dörren så hoppas att han var tyst resten av tiden för grannars skull :P Även fast våran granne inte kan klaga då de har sin hund ensam hela dagarna, och kommer bara hem lite då och då och går ut med den sen iväg igen, kan ha fel men det är så det verkar, för så fort den hunden är själv så ylar den , låter som en varg hela dagarna, inget man stör sig på så mycket så länge man inte tänker på det men tycker mer synd om hunden som verkar få vara själv allt för ofta och länge. Även att det är så på helgerna kan man tycka är lite synd faktiskt, i helgen lät den från ca 16.00 till 01.00 :(  Stackarn..
Ah nog om det, Milo var iallafall tyst då vi kom tillbaka, men det kan ju lika gärna varit att han hörde oss då vi kom in på gården. Hoppas att han ska vara tyst och för de mesta sova då vi är borta såhär iallafall, imorgon ska jag gå iväg en längre stund än idag, Så att man snabbt kan vänja honom vid att vara själv.
Vi tog sedan med honom ut på en promenad någon halvtimme .

Nu har precis min gräddfilskaka kommit ut ur ugnen :) Luktar jätte gott här hemma såklart, Alltid när man bakar :)
Imorgon tänkte jag försöka komma upp i tid och baka kakor, sen kanske pappa skulle komma på besök innan han börjar jobbet, Får hoppas på det så att Liam får träffa son morfar lite också, blir lite för sällan tycker jag.

Nu ska jag vända på kakan,dricka massa vatten och sedan ut och adas lite gift innan jag ska gå och sova. Milo måste ju ändå ut så det är väl bar att passa på, men Snart måste jag sluta med dessa fasoner, Tur att det inte blir så mycket alls då jag är hemma själv med Liam, bara när han sover :) Duktiga jag !


Måste bara säga att jag även provade på Sodastreams "Must" Och den var faktiskt helt ok, tycker nog att den smakade väldigt lik vanlig must som man köper så det var ett bra inköp :)

Bild från Google






Natti på er


Kommentarer
Postat av: Denice-

den där grannen kanske du ska prata med? lämnar man en hund ensam över sex timmar så är det misshandel mot hunden. Man får inte göra så. Vet dom ens att den ylar?

Jag får ångest när jag hör att hundar far illa.. :(

2009-11-18 @ 12:27:16
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0