Dagarna bara går

Man får helt enkelt inte tid över till att sitta här :P Liam har vart jätte förskyld, men är nu på bättrings vägen, Idag har han inte haft någon feber och näsan rinner inte lika mycket, skönt de, Igår sov han bara två timmar på hela dagen sen somnade han ändå inte fören 00.00 inatt :( Jätte jobbigt, Man vill ju gärna ha lite tid för sig själv och sin sambo också, Hoppas på att han kan sova ikväll iallafall, Det behöver han och jag också.
Ska strax ge honom mat så tt han sen kan försöka sova en stund.

Måste gå till apoteket idag också, Ingen lust alls till det nu när vädret är såhär grått och trist, Men ibland så måste man dra sig ut för att få lite frisk luft också.

Här är lite bilder då Liam fick äta själv , Det klarade han väl sådär, Han visste att man skulle stoppa skeden i skålen och sen i munnen men dock så fick han inte upp mycket alls på skeden :P

  


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

Idag ska vi ta en lååångpromenad med hundarna, gunga lite och sådär :)

Nidå?

2009-11-23 @ 12:22:37
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Ja men hör efter. :) Okej, skönt att han är bättre nu i alla fall. Om du vill så kan du skriva över ditt nummer till min blogg sen så tar jag bort den komentaren så kan jag skriva vår adress och sådär sen. :)

2009-11-23 @ 13:08:48
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: mina

Jätte söta bild på sötnosen :)

2009-11-24 @ 09:46:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0