En sen kväll

IGEN !
Att jag aldrig lär mig, jag måste gå och lägga mig tidigare om kvällarna, Nu Kommer jag väl vara super trött imorgon också, Antar att det blir att sova med Liam vid lunch .
När man sitter framför datorn så har man noll koll på klockan även fast den alltid synd nere i ena hörnet, haha. Annars går man och kollar på klockan näst intill hela tiden tycker ja, man är väl så inne i allt annat.
har kikat lite efter en jacka till Liam och även en Tröja/Jacka till Milo, men inte hittat någon speciell till någon av de.

Nu är det läggdags för min del, Natti natti på er !


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hihi ja det är jätte kul att han börjar åla sig. :) Det går ju så otroligt fort allting. Annars är allting bara bra med oss, tiden bara flyger iväg tycker jag. Hur är det själv?

2009-11-06 @ 09:47:41
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja men jag tycker det låter super. men ska vi ses på tuna park vid h&m vid 12 på onsdag??

2009-11-06 @ 09:58:40
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0