Godmorgon

Nu är jag här igen, Det har inte blivit så mycket skrivade pga mycket annat, Liam har varit jätte gnällig sista nätterna, han vaknar och gråter / skriker nonstopp, Sen när man fått tyst på honom så kan han inte somna om, kansk eär fler tänder påväg men har inte sett något änsålänge, men han har ju annars sovit jätte bra om nätterna så jag antar att det är tänderna som spökar. Sista dagarna har han vaknar från 04.00-07.00  Jobbigt med tanke på att han annars brukar vakna vid 08.30 eller senare :)  Däremot så vaknade han inte fören 09.00 idag, då var det istället jag som gick upp tidigt för att duscha och äta frukost, kändes jätte knasigt att vara vaken utan honom, det är alltid han som väcker mig annars, men det var riktigt skönt också att få vara lite själv på morgonen.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, Just nu så sitter jag här och väntar på att Liam ska somna igen, han brukar i vanliga fall vakna vid 11.15 efter sin tupplur men idag sov han ju så länge, Ska strax diska lite sen blir det ut på promenad tror jag. Så tråkigt väder vi haft nu de sista dagarna, man blir bara nere av sånt väder, vill se lite sol såhär bland höstlöven :)
 Vad ska ni hitta på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0