I väntan ..

Äntligen har vi beställt en åkpåse till Liam, jag bara hoppas nu på att den passar vagnen så man slipper skicka tillbaka något som man länge kikat på nu när vi äntligen har det :) sen blev det även nya boots och ett nappband.
Jag beställde nu på morgonen så hoppas på att de är här redan imorgon .
Idag har vi vart hos Jacqueline, Andreas och deras lilla Adrian :) jätte kul att ses tycker jag, efter så lång tid som vi pratat om det men har aldrig blivit av.

Har precis pratat ett bra tag med min bästaste, Mange, Saknar de så otroligt mycket, det var nu ett par månader sen vi sågs, och då var det på Liam´s dop i augusti, då hade man ju fullt upp med allt fix och även försöka hinna umgås lite med alla som var där. Föresten så har vi helt glömt bort att skicka tack kort till alla, MYCKET ndåligt om ja får säga de själv. Det känns nästan som om att man skulle göra det nu för att det är ett måste tycker jag, men kanske är lite sent nu. Vi får se hur vi gör, annars TACK ALLA :)

Ikväll måste ja gå och lägga mig tidigt, hoppas på att Fredde kommer hem snart från jobbet där de har möte :)
känns tråkigt att gå och lägga sig utan att säga godnatt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Låter som en bra dag ni haft idag:)



Mysigt med åkpåse hoppas den kommer att passa:)



hare gott

2009-11-26 @ 21:10:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0