Oväder

Usch vilket väder vi har idag, ena stunden regnar det och andra så kommer det snö, Snön kan väl komma till jul istället ?!  Det tycker jag iallafall, sen kan den försvinna efter några dagar.



Liam somnade precis i matstolen efter att ha fått banan, Milo ligger också och sover som vanligt så jag har tanken på att gå o vila jag också, men innan så har jag en del att göra, Måste fixa föräldrapenning, diska , plocka undan lite och sen fixa några brev som ska läggas på lådan idag, Om man kommer ut vill säga, Jo men det måste vi, ta en liten promenad till ica kan inte skada iallafall.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

oj då råkade trycka på fel knapp innan =S Jag håller med dig snön kan komma dagarna innan jul och försvinna dagen efter nyårsafton.. usch!!

men onsdag skulle funka för oss... ska vi ses på stan eller tuna park?? Kram!!

2009-11-05 @ 11:12:13
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0