Promenaden

Efter våran promenad idag så låg vi och sov ca två timmar:) Jätte skönt, Milo är väldigt svår att få med ut, Och snön gillade han inte men det är väl bara att vänja honom vid de , Man får bära honom en bit sen gick han när man kom längre bort från hemmet, Sedan fick han ligga under vagnen där han verkligen trivs. idag fick han låna Liam´s tröja som han hade då han var liten :) så söt !



Liam myste i sin nya overall, dock var den lite stor så han ser helt ihoptryck ut :)



Milo ville inte riktigt vara med på kort


Kommentarer
Postat av: Linda Allerhed

vad söt hund :) TACK SÅ JÄTTEMYCKET :) är super glad!! hari nte gått långt alls. är i vecka 10 (11+0) så nationaldagen är det beräknat :) ett tag kvar men det går fort! och inte bra gumman :( du ska må bra! jag jobbar mycket nu men så fort jag har tid hör jag av mig :D vore jättetrevligt att träffas, se hur ni bor och så. vill också bo i Stenby! kramar

2009-11-05 @ 21:41:56
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0