Mys med grabbs

Liam & Milo

 

 

Sitter här med mina fina små killar och myser, Fredde är i garaget men kommer väl om ett tag skulle jag tro, Jag tänkte att jag skulle natta Liam nu, Bleb lite knasigt idag då han somnade 16.00 en kort stund, då är han såklart pigg vid den här tiden. men jag hoppas att han somnar snart så att jag får lite egen tid här hemma, fixa och dona lite. Inte ofta man har tid till att sitta här heller, När man väl har tid för annat än killarna och städning så är det iof inte alltid man vill sitta här, skönt att bara få vara ibland.
Dagen idag gick kanon snabbt på jobbet, kan ha varit för att jag vart hemma ett par dagar nu :) Hoppas att dagen imorgon går lika snabbt.


Vi äter majskrokar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0