Tisdag

Oj vilken morgon, Jag har tid över till annat för en gångs skull, Milo och jag var precis ute i kylan men nu ligger han och sover igen :) Så skönt att få sitta en liten stund innan det är dags att åka till jobbet, annars har jag alltid något att göra sen är det bara att åka iväg.
jätte kallt ute nu ju, Hoppas att det blir bra väder idag under dagen iallafall, eller tills att man slutar förhoppningsvis.
Idag ska jag nog ta mig en promenad när jag slutat jobbet, först hem och äta lite mat kanske bara.
Idag är det tisdag äntligen, och vem har namsdag idag då?? Haha tänk på den ni. Hörde det precis på radion.
Nu är det dags att börja klä på sig för ännu en ny dag på jobbet.
 Ha en underbar tisdag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0