Tre dagar

Tre dagar hemma nu, Phu. . Men imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen :) Skrev ett jätte långt inlägg igr om allt som vart osv men när jag skulle spara & publicera så hände något och jag loggades ut, Man blir ju inte lite sur då, Orkar tyvärr inte ta upp allt igen, Men som sagt, Sitter hemma ännu en dag, tisdags var jag hemma pga att jag inte kunnat sova något efter hund bettet, Det blev bra tillslut men fortfarande ömt, på tisdags kvällen så åt vi tacopaj, jag som inte hade ätit så jätte bra de senaste dagarna moffade såklart i mig av den goda pajen, Strax därefter så kom allt upp igen,Mådde inge vidare, kräktes ett par gånger och det bara bubbla i magen, Men bara några timmar efter så mådde jag bra igen, Jag ringde till sjukrådgivningen för att kolla om det kunde vara något som hade med bettet att göra (med tanke på att alla sa olika hela tiden dagen innan) Men de trodde inte de, så antingen var det en väldigt kort magsjuka eller bara för att jag ätit så mycket paj. Fick iallafall inte gå tillbaka till jobbet fören tidigast på fredag sa de på rådgivningen, med tanke på att det är så mycket baciller här och var just nu.

Nu ska jag ta och äta lite frukost sen är det dags för att tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0