Varför ?

Alla säger verkligen olika om allt, Ring till sjukrådgivningen,previa och barnmorskan, Men ingen säger samma sak konstigt nog, Nu vill jag inte berätta här vad det handlar om men man blir ju så förbannad, Klart att man bara blir ännu mer orolig nu när alla säger olika ? Någon mer som vart med om det ? Usch vad trött jag blir på det. Skulle träffat läkare idag men nu helt plötsligt så måste jag avvakta och se hur det är om ett par dagar ??!

Om man ska bortse från allt detta så är jag konstigt nog på super bra humör idag, Allt känns jätte bra . vädret är jätte fint,städat och fixat här hemma,all tvätt är tvättad,håret är plattat,Milo och Liam sover och jag ska snart ut på promenad :) Så himla skönt när det är såhär lugnt och stilla, annars är det fullt upp med att jaga Milo och Liam överallt, Det känns verkligen att ibland behöver man två timmar i lugn och ro, snart borde de väl vakna och då blir det fullt upp igen men nu har jag haft det lugnt ett bra tag så man får vara nöjd :)

Nu är det dags att äta, världens snabbaste mat tror jag, kan väl inte säga att det är sådär super gott men det funkar då man inte orkar göra något annat, snabbisar och stekt korv :P


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

vad sker?

2009-10-03 @ 16:01:40
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0