Äntligen Fredag !

Och jag har klarat av en hel vecka på jobbet :) Men det känns inte som om att jag varit borta ett helt år, Man kommer in i det så pass fort så, Nu ser man väl bara fram emot helgen varje vecka som kommer, Vi är knappt något folk kvar på jobbet pga allt varsel och tappade kunder så det är inte speciellt kul att vara där nu när alla slutat, det är ju arbetskamraterna som gjorde att man klarade av skiten, men men ett jobb är alltid ett jobb, bättre än inget, så nästa år får vi se vad jag ska hitta på, leta och leta !

Nu har vi besök utav Fredde´s mamma och hennes man, åt precis pizza och nu sitter de och kollar på fotboll som jag inte är ett dugg intresserad av så att jag sitter här istället, Men ska väl stänga locket nu och istället vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0