Första dagen

På jobbet är äntligen avklarad, Det var väl ganska lätt att somna igår, jag gick och la mig strax efter 21.00 så att jag skulle ta det lugnt och sen somna, sov nog vid 22.00 iallafall :) Härligt, men inte lika när man vaknade kvart i 2, kvart över 2, strax efter 3 och sedan klockan 5 för att vara rädd att man skulle komma för sent till jobbet, haha, men slumrade till och klev upp strax innan 06.00. Då blev det bara lite gröt till frukost en kaffe och lite smink sen var det bara att cykla iväg, Många som var chockade över att jag var tillbaka så tidigt men Liam måste ju få vara hemma med pappsen lite också nu när han är liten plutt. Morgonen var helt okej, jag var super trött men ändå gick tiden väldigt snabbt, Det var bara efter sista rasten 14.00 som man var lite seg.
Liam och Fredde stod utanför jobbet när jag slutade :) De hade tagit en promenad till garaget och hämtat lite prylar så de passade på att möta upp mig också, vi gick hem och fixa välling till Liam och jag pulade även i mig en stor muffins  sen tog vi en promenad till tuna park, där vi bytte Liam´s skor som han fick av Therese och Chrille i dop present till en storlek störrre,sen kikade vi lite i affärer innan vi stannade till i resturangen och åt massa god mat, Dock så fick jag sitta själv och äta, Liam var super duper glad precis innan vi fick maten, men när den väl kom och han skulle få sitta ensam i vagnen och roa sig så var det inte lika kul, han bara gnällde hela tiden och jag blir bara stressad av att veta att folk blir irriterade över att ett barn grinar "Som många gör iallafall" så jag tog Liam i knät och Fredde åt upp sin mat, sen sa jag till de att de skulle ut och promenera så jag slapp höra gnäll och äta i lugn och ro:P haha. Men vi får ju skylla oss själva också, För klockan var 18.30 och vid den tiden så brukar Liam i vanliga fall gå och lägga sig för natten så han var ju trött. Nu är vi äntligen hemma igen, eller vi har väl vart hemma nästan en timme nu så Liam ligger och myser i sängen och jag ska strax börja fixa lite här hemma innan jag också måste gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Skönt att allt gått så bra, vart jobbar du?



Jo gårdagen var lovely, chockad över värmen haha

2009-09-02 @ 10:18:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0