Godmorgon

Idag var det planerat att jag skulle storstäda,men det känner jag såklart inte alls för,kanske kan ta lite städning senare idag men just nu har jag ingen ork till det alls.
Liam har precis fått bada och ska strax få komma ut lite i friska luften,bäst att vara ute lite nu innan det börjar regna som det gjortde senaste dagarna här,Så himla tråkigt med allt regn !
Tänkte att jag skulle sova ut llite nu när man var ledig igen men icke,Fredde böjade jobba klockan 09.00 så han skulle upp tidigt och Liam vaknade såklaert 06.30 som han annnars aldrig brukar göra,jag får väl sovas middag sen istället kanske.
Nu ska vi börja med en promenad till ica och köpa bananer till Liam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0