Hemma

Gårdagen blev inte direkt som man velat, kom hem tidigare från jobbet för att Fredde skulle åka på fotboll, Tänkte ha lite mysigt här hemma då med små killarna men det slutade väl sådär måste jag säga, vi pysslade till lite på golvet med filt och leksaker, busade lite med Milo då jag låg på golvet, leksaken vi drog med hamnaded vid mitt huvud och Milo bt tag i mitt öra istället för i leksaken, jag drog såklart till för att skälla på honom ,stängde in honom i buren för att han bitit mig , gick tillbaka till Liam för att ta upp honom från golvet, då jag såg massa blod på golvet och en liten fläck på filten, Shit tänkte jag och kände på mitt öra,  då jag märkte att jag hade blod på axeln och hela handen så var jag tvungen att gå och kolla i spegeln hur illa det var, och som vanligt så är det mer blod som man lurar sig på än vad såret är, men då jag såg att örat hade ett snitt högst upp så  märkte jag att jag också kunde dela på örat, som om jag klippt rätt i örat, Usch, detta hände 18.30 men blodet rann hela tiden i timmar, ca klockan 20.00 så kom Fredde´s bror Alex för att hjälpa mig med Liam och Milo för att jag var tvungen att trycka ihop örat och hade en hand mindre då för att ta hand om Liam och Milo, Men strax innan han kom hit så hade jag lyckas sätta en kompress och hårnålar så att det var tryck hela tiden, Stackarn kom hit i onödan men det var snällt att han kom förbi iallafall. klockan 22.00 så kikade jag på såret och då blödde det inte alls som innan, skönt de , Liam vägra sova så han somnade precis innan 22.00 och jag låg vaken ett bra tag till, Tror Fredde kom hem vid 23.30 så var vaken ett tag till efter de. Blev att vara hemma från jobbet idag pga att jag knappt sovit och skulle kolla upp såret, Nu ska vi gå och köpa hundmat och så måste jag till apoteket för att köpa lite saker som behövs för såret och huvudvärken som inte vill försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0