Tänder

Jaa, Nu har Liam´s första tand tittat upp :) Vi har haft en väldigt grinig och snorig pojke här ett par dagar nu, men nu hoppas jag att det ska bli bättre så får vi väl bara invänta nästa tand så besvären kommer igen.
Har fullt upp här hemma med lilla Milo också,men han är jätte duktig som kissar och bajsar ute ,även om de kommer lite skvättar inne ibland också men det får man ta ett tag framöver nu :) Och så har han lärt sig att sitta då man säger det till honom också.
Längtar tills att jag får gå hemma med båda mina små killar snart igen, se de växa och göra framsteg.
Nu ska jag ta och laga lite mat här hemma sen blir det att bara mysa innan läggdags.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad skoj! Och jag är så envis på att ni skaffat en fransk bulldog, jag älskar dom vovvarna!! =)

2009-09-17 @ 20:09:55
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0