Underbara Liam

Jag har världens underbaraste son , Han är den bästa !
Nu har han blivit bra på att äta mat igen också, Skönt att han vill äta mat igen så att man inte bara ger välling och gröt ,Det behövs ju lite annan kost nu när han är så pass stor, Snart hela 8 månader :)
Här kommer lite kort på min sötnos från dagen.

Idag åt han rotfruker och kalvkött,Så lyxa vi även till det idag då han fick äppel dryck till maten istället för vatten.Så slö som jag är så har det blivit att jag köper burkmat ännu, Jag som sa att jag absolut bara skulle ge honom det om man skulle iväg eller så,Måste bättra mig och börja laga mat nu när han ändå vill äta mat. Han äter de som är från 6 månader, Får sakta men säkert öka med bitar och smaker för att han ska vänja sig,och bli stor och stark :)

  

 

Leker i baby gymmet

 


Glada killen som får stå upp mot väggen här när mamma håller i lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0