Underbara söndag

Åhh vilken härlig söndag det har varit, Gick upp, och var bara lite snuvig, Men det gick över väldigt snabbt och sen har jag mått prima hela dagen, runt 10.30 så kom Linnea på besök, vi hade planerat dagen med en picknick , men det hände mycket innan den blev av,Fullt upp nu när man har en 8:a månaders pojke som inte vill ligga still och en vovve på 9 veckor som ska vara överallt och ingenstans,Mycket mys,bus och skratt idag, Linnea och jag var slöa och slog en signal till Bella pizza,Jätte mummsigt var det även om vi efteråt låg helt döda,Helt slut efter att ha moffat i sig så mycket pizza,och så snabbt också,vi var super hungriga så det gick inte så bra att ta det lugnt,Eftersom om att Liam låg och sov och Milo såg ut som om att han skulle somna vilken sekund som helst så beslöt vi oss för att lägga oss i varsin soffa för att sova en halvtimme,timme,När man precis lagt sig till rätta så började såklart Liam att prata där uppe,Linnea sprang upp och skulle ge honom nappen i ett försök om att han skulle somna om men ICKE ! Haha,han skrattade och pratade i nonstop så vi fick helt enkelt ta ner honom till oss, men la honom brevid mig och hoppades på att han skulle somna om en stund så att vi fick vila magen lite men han vägra,Blev att ligga i soffan en stund med en väldigt livlig Liam men det var ändå skönt att få ligga still en stund, sedan begav vi oss ut  till fotbollsplanen där vi tänkte ha våran picknock,Men kräftstjärtar,vitlöks klyftor med smak av örter och the kakor :) Mumms tänkte vi men vi var så mätta efter all pizza så det fick bara bli en för min del och två för Linnea sen tog det stopp.

Haft en jätte bra dag och ett bra slut på helgen, Nu är det dags att jobba igen några dagar innan man har nästa lediga dagar att se fram emot.

Nu måste jag mysa lite med Milo innan det är dags för att sova, klockan börjar bli mycket för min del då jag ska upp strax efter 05.00. Phuu !


Kommentarer
Postat av: marie

Ja jag har oxå varit det =/ inge kul fan. du har inte lust att träffas och ta en fika eller nåt nån dag? Vore trevligt faltiskt. var ju ett bra tag sen

2009-09-21 @ 20:26:40
URL: http://marievetelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0