Fredag !

Jaha då var det Fredag igen., veckorna går så snabbt . men nu har jag iof bara jobbat 3 dagar denna vecka.
Blev en tripp till akuten på tisdags kvällen vid 21.00. hade ont i hjärtat/bröstet o så hade de gått ut i hela armen.
gick o klaga på att de gjorde ont halva dagen sen ringde ja min kära mor och hon sa att ja skulle ringa till sjukvårdsrådgivningen direkt.
Hm, där jag förklara hur ja kände då de sa att ja måste åka upp till akuten direkt.
jag hade ju ingen aning om att de kunde vara nått allvarligt. usch, men som tur var så var alla prover bra och det var inget fel alls. Konstigt men fick höra att det kunde vara nån muskel eller nerv som är lite knas. Så tog o massera lite och allt blev bra, nu när det kommer tillbaka så vet jag var jag måste massera lite så de går över.
.
Men så fick jag träffa Sara och hennes dotter Alicia både i onsdags och en stund i torsdags. Så jäkla söt.
Längtan är STOR , Men nu har ju ändå halva tiden gått och tiden går så fort nu.
Känner den lille sparka varje dag nu, Helt underbart<3
 Så blir de till att kolla barnvagt i helgen igen då.
Måste bestämma oss snart så den kommer i tid, Man vet ju aldrig om det kanske blir för tidigt. men hoppas på att Han/Hon kan vänta tills efter nyår iallafall. så det inte blir i slutet på året:)

Letar lägenhet för fullt, Ska kolla på en i stenby nu i helgen, sedan en i övre nyfors på måndag.
Bara kollar o kollar , men aldrig nån som är riktigt bra. och nu när de börjar bli lite tajt med tiden är det ju såklart att man inte ska hitta nån.
Vill ju gärna ha flyttat innan december !

Nu ska jag gå och vila lite tills min UNDERBARA <3 kommer hem från jobbet då vi ska göra pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0