Glömd

Ojoj , Nu ser man va mitt minne är  dåligt.. Hade helt glömt bort denna sida. eller att jag hade en iallafall, Jag fick för mig att jag hade tagit bort den ju, men skulle prova nu och det gick ju hur bra som helt att logga in..
Men får väl skylla på att ja har en massa annat att tänka på nu, Vart mycket nu på sistonde.
Det ända ja gör vid datorn är väl nästan spela kort, leta lägenhet och msn:P
Men  ska försöka påminna mig själv om det här, även om inte en jäkel läser vad ja skriver så är det skönt att få skriva av sig ibland.. Kan tänka mig att allt ja skriver om inte är speciellt kul att läsa heller så:P
Så man kan väl säga att ja gör de för min egen skull, bara en kul grej o som sagt kan ibland vara könt att skriva av sig.

Sitter här och det är min sista semestervecka, Usch, måste gå och lägga mig nu så att ja börjar dra mig tillbaka till de tider ja måste hålla sen när jag börjar jobba igen.
Kommer aldrig komma upp på morgonen annars, Det har ju vart så skönt att sova till 11,00 varje dag nu i 3 veckor:)

Och i vikt ökar man kraftigt:P haha, Att den lille krabaten ska göra att ja lägger på mig så mycket.. Förstår inte varför, haha.. men det är vl lika bra, slipper man se ut som en jäkla pinne, usch, förstår mig inte på de töser som gör allt för att bli pinnsmala ! Lagom är BÄST !! tss Även om man lyckas klaga en hel del själv ibland på att det går så fort  uppåt just nu.

Äntligen fått se den lille krabaten, Helt underbart att få höra att han/hon mådde bra där inne.
7 januari är han/hon beräknad att titta ut<3 Tror helt på att det är en pojke , Har  haft den känslan sen v 8 ungefär:)
Men lika lycklig vad det än blir.. 
 och nu är man ju redan i v.19.

Måste gå och lägga mig nu. Orkar knappt hålla ögonen öppna längre.

Natti Natti. . Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0