Sparkar

En helt underbar upplevelse att få känna den lille röra sig i magen.
Nu har älskling också fått känna några sparkar, när han håller handen på magen<3
ojoj, vad tiden går fort, var hos barnmorskan och fick lyssna på hjärtslagen. wow, va mycket bättre man mår efter att man fått veta att den lillen mår bra där inne.

idag var jag och älskling på tuna park för att köpa lite saker, blev lite underkläder & en tröja till mig, men han hittade tyvärr inget idag.
Men han prova nu att äta wok mat, och det gillade du ju:P Mmm, det som är så gott, kanske inte har världens bästa ställe just på tuna men gott är de. 

Jaha då var vi och kollade på barnvagn i helgen.
finns ju inga som man fasta för direkt men sen är det ju också ganska svårt att komma överens om vad man ska ha för nån. haha, jaa, men det löser sig väl annars får vi ha en var ;)
Emmaljunga vill ju jag ha en speciell ja sett, men icke han, så svårt, känns så tidigt att kolla på barnvagnar o sånna prylar nu, men det ska man tydligen göra, hade vi bestämt oss nu så hade den ändå inte kommit till affären fören i mitten av oktober, så nu börjar de bli dags att kolla runt.

Lina & jag som skulle börja vara duktiga o promenera. gick inge vidare, men nu måste vi allt skärpa oss, börjar lägga på mig för mycket nu på för kort tid:p kan bli jobbigt sen när ja vill gå ner dessa kilon igen.
vill iof aldig väga så lite som ja gjorde förut men har det gått upp såhär snabbt nu så kan ja tänka mig att det kommer gå upp en hel del till fram till januari då lillen är beräknad. jag trivs som det är nu så vill inte bli den där äckligt pinnsmala tjejen igen.

Ne nu när älsklingen ändå är nere och tittar på fotboll så skulle ja ju kunna gå å lägga mig tidigt. men så svårt att sova utan dig, allt blir bara så oroligt.
men får väl ligga & mysa med lille magen ikväll, aldrig fel det heller, Bara UNDERBART <3

Älskar dig Fredrik<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0