10 dagar kvar

Hallå där..
Då var det bara 10 dagar kvar till beräknat, Nu kan man inte sluta räkna ner, Längtar så mycket efter vår lille sötnos.

Ska strax åka till Tuna park och se om man hittar nått skoj , Mor kommer strax och hämtar upp mig här hemma så ska vi gå en sväng där, sen får vi se om Linnea kansk ekommer dit  också :)  Vore kul att träffa dig också<3

Sen ska jag och Fredde hem till hans mormor&morfar när han slutat jobbet , ska bli trevligt det också.

Ser ut att vara jätte skönt ute idag, Sara och jag skulle ha gått ut på en promenad förut men så blev det inte, vet inte om man ändå hade nån lust till det idag :P Känner mig så slö, vet inte riktigt hur jag ska orka gå på Tuna park tills klockan 17.00, men ja borde väl överleva :)


Kommentarer
Postat av: sara

Hade du kul med alla andra som gick där? :P

2008-12-28 @ 15:53:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jodå det var helt okey, var inte så mycket folk som trodde att de skulle vara, inga långa köer nånstans :)

2008-12-28 @ 22:53:36
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0