17:e December

Halloj !!
idag blev det en tripp till Tuna Park igen, blir ofta att man tar en promenad dit nu när man bor så pass nära, går på ca 20-30 min ..  Idag tog jag sällskap av Sara och henner bror Markus, och så lilla Alicia såklart :)
Åt lunch med Fredde sen blev de att bara gå och kolla runt lite, men idag var jag duktig och inhandla bara en amnings bh, Super skön en från Lindex !

När jag kom hem så blev det att tvätta,damsuga,skura golv och plocka lite här och var ,så en hel del har man ändå fått gjort idag ändå.

Imorgon ska jag till jobbet och hälsa på igen, vi ska äta julbord , själv går jag mer dit för att träffa folket inte för maten , Inte så mycket för de där med julmat.
förra året moffa jag ,Linnea & Markus en jääkla massa efterätt iallafall, mycket chokladpudding och grädde !

Åhh så glad för din skull Linnea, Äntligen kanske du har träffat den rätta ?!  <3 Får hoppas på det, jag håller tummarna för att det ska fortsätta gå så bra som det gör och att du ska må lika bra och vara lika glad som nu :)
Annars får han med mig att göra ..Tss ;-P

Nu ska jag ta mig nått att äta innan det är läggdags för min del
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0