27:e

Hela dagen hemma :) har bakat lussebullar idag, lite sent kanske men gott var det, så kom Mor & Far på besök, fikade och snacka skit .. Min syster var på bio så då passa de på att komma förbi.. sen låg jag i soffan en timme  innan det var dags att börja laga mat, skulle göra lasagne tills älsklingen kom hem, men allt gick bara så dåligt, först bränner ja ostsåsen så fick göra ny på matlagnings grädde istället för mjölk, för att jag tog den sista mjölken vi hade till gången innan,  sen hade jag glömt satt på ugnen då jag såhg att ja skulle ställa in maten för att få den klar precis tills  han kom hem och så att vi skulle hinna äta innan Sara,Kim och Alicia skulle komma på fika.
så satte på snabb uppvärmning , men glömde dock ställa om det när jag ställt in lasagnen så övre lagret blev stenhårt och lite för mörkt för att man ville äta det, haha, Glad att mina lussebullar blev bra iallafall, maten gick ju att äta så länge man tog bort de översta så mat fick vi i oss som tur var.

Jaa sen kom Sara,Kim och Alicia på besök :) Vi åt massa bullar och pratade lite om allt och inget :)

 Får se om lillen kommer imorgon då, har drömt flera gånger att vi får en liten pojke den 28:e december, ja tycker väl att han ska vänta lite till men vi får se när han bestämmer sig för att komma ut <3

                                                                                                                                                                                                  Fredde<3

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för dem goda lussekatterna :D

Får se om ni ringer inatt då ;)

2008-12-27 @ 21:52:51
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0