Drömmar

Hade världens finaste dröm inatt,Vi fick vår lille pojke:) och allt var helt underbart, men det var på sommaren och vi bodde inte där vi bor nu,Bodde i en villa nånstans. så antar att det inte var en sann dröm som kommer slå in ,haha, men kanske tills nästa lille skrutt ska komma, får väl se, kul när man drömmer så fina drömmar och är så glad när man vaknar men ändå besviken att det inte var sant..

Shiit va mycket snö det är ute nu, igår var det inget alls ju,usch, man fryser bara man kollar ut genom fönstret.Och jag som skulle gå till tuna park och äta med älsklingen idag , får se hur det blir med den saken, har ju ingen varm jacka att ha heller, den kommer jag inte i längre,så får gå med min tunna vind/regn säkra jacka som verkligen är iskall och tajt den också nu för tiden, så kan inte ta på mig många tröjor under heller. Jaa vad ska man göra, tänker inte gå och köpa en ny vinterjacka för en kort tid bara, jag får väl kolla runt om jag kan låna en av någon eller nått.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0