....

Nehe, han kände inte att de va bondkakor, fick ge honom lite ledtrådar, Och johanna ! vi skulle inte ha hoppat över nötterna som ja trodde att han inte ville ha för de ville han visst, haha,Han sa att vi glömt de , jaja, men vi lyckades ju ganska bra iallafall, För att vara första gången så var de ju toppen bra tycker jag.
Mm, han kom hem och vi laga tacos sen har ja bara mumsat kakor o bullar, och dessa jätte goda muffins :)
Lillen verkar ha nått slags dans kalas där inne, han är igång hela tiden, jätte kul:) då kanske han sover när jag ska gå och sova som jag snart ska göra. Ikväll måste det bli innan 00.00 iallafall..Åhh idag fick jag den söta Bodyn,gulliga napparna,mössan och napphållaren äntligen, Så fina grejer från lundmyr, lillen kommer att bli världens sötaste lilla bebis när han ska få på sig lite kläder, men de kommer han ju såklart vara iallafall med sånna snygga föräldrar som mig och Fredde ;)  Nu ska ja väl börja göra mig klar för sängen så man kan gå upp lite tidigare imorgon  ..Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0