??



Så trött idag så ni anar inte, Haft ont i magen halva dagen också.Usch, bara velat ligga i sängen men så har det inte alls blivit. Börja dagen  med att gå upp kl,09.00 för att duscha o fixa, sen ner till tvättstugan kl 10.00, så kom Malin och P vid 11.00 , Vi fikade ock snacka skit, Trevligt att träffa er, Åh Malin var ju jätte länge sen man träffade.
Vi åkte och hämta upp Fredde på jobbet och sen blev det att äta på MAX idag igen, Känns som om de blitt för ofta nu den sista tiden, men gott är det fortfarande, När jag kom hem vid 14.00 så tänkte jag bara hänga upp lite tvätt sen sova, men så ringde mamma och fråga om jag skulle med till ÖB och Tuna park, Så ja traska över till Sara en stund och sen åkte jag och mamma till Öb, Hitta bara lite skit som vanligt, sen till Tuna och där blev det ett par byxor, Världens fulaste men också världens skönaste :)  Betala bara 104kr för de så de var det absolut värt . haha.
Skulle byta lillens overall men den fanns inga i den storleken jag skulle ha där så måste åka ner på stan imorgon antar jag, efter all städning som behövs göras här hemma.
Kanske blir att träffa Johanna ett tag också innan Jag och Fredde ska till hans mormor och fira henne.
Nu ska jag äta sen blir det tv en stund för att smälta maten och sen sova om det går med den här jäkla värken i magen,Fan va ska ja göra ?? Man vet ju inte heller om det är normalt eller om det kan va nått knas. Får helt enkelt hoppas på det bästa och har det inte blivit bättre tills imorgon så måste jag nog ringa barnmorskan och höra vad de säger, Fan de här kan ju inte vara normalt, ska det vara såhär tills det är dags så kommer jag nog bli sängliggandes och det vill jag absolut inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0