Hemma

Igår blev det att ligga hemma hela dagen, Mådde inge vidare, men sen kändes det bättre, hade inte ont i halsen iallafall.
idag blir det också en dag hemma känner jag, Kan ju knappt andas, jobbigt, men inatt vaknade jag bara två gånger ,Överlycklig för de :)  
men idag känns de lika jobbigt och tråkigt igen, täppt i näsan som är extremt jobbigt tycker jag, Får snyta sig var och varannan minut.
vad ska man göra för att må bättre, såhär kan det inte vara länge till , Var såå länge sen ja va förskyld att ja minns inte att de brukar sitta i såhär länge, haha,
Nu har det gått två dagar och ja har suttit framför tv:n och kollat på "The Hills" på MTV ett antal timmar, är väl nån speciell helg då de bestämt sig för att visa ett antal avsnitt från det.
inte mycket annat att titta på om dagarna,men det här är ju hyffsat bra så de får duga.
Jag vill ju ut och gå lite, men har ingen ork alls, Igår fick det bli en promenad till ica och tillbaka hem efter att Fredde kommit hem från jobbet, Tror det är bra med lite frisk luft ,kändes bättre iallafall, Gäller väl antaglogen bara att klä på sig hyffsat så att man inte gör förskylningen värre.
Åhh, Härligt igår, Tog en varmt bad och allt kändes mycket bättre, men tråkigt nog så har jag en vana att jag inte kan ligga i badet speciellt länge, Blir bara för varmt och jobbigt tillslut, men det är jätte skönt för känns som om all rygg smärta försvinner när man kommer ner i de varma vattnet, Jätte skönt !


Mysigt det är ute med all snö, Hoppas att det blir snö på julafton detta år, vad tror ni?


..Graviditeten..
Nu är jag i V.36+4, det vill säga 36 fulla veckor har gått och 4 dagar
Nu är det bara 24 dagar kvar till det beräknade datumet, 7 Januari

Hos barnmorskan så var allt bra, var jätte nervös att det inte skulle ha växt som det skulle ,eller att barnet inte lagt sig i rätt läge "Huvudet neråt"  men vi fick se vår lille,de hade en äldre ultraljuds maskin där de skulle komma om barnet hade vänt sig och så att allt var bra, man såg vär si sådär på dessa bilder med tanke på att maskinen var äldre men man fick iallfall se:) och allt var bra med vår lille älskling och h*n låg som h*n skulle :)
skönt det annars gör de ett försök att vända barnet och har hört att det inte är speciellt kul & smärtfritt.
Skönt att höra att allt var bra och att h*n växte som h*n skulle ,
nu ska vi till barnmorskan närsta gång den 23 december


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0