Sömnbrist !!

Inatt har jag vaknat flera gånger, helt slut nu ju.Förstår inte varför, är kanske kroppen som börjar ställa om sig tills lillen kommer :P
Hur jag än ligger så är det obekvämt, när jag väl vaknat till så måste ja ligga vaken tills jag känner att lillen rör sig där inne, Som just nu brukar vara väldigt sällan, Hoppas på att det bara är för att det är väldigt ont om plats och inget annat,
Låg i sängen en halvtimme nu innan jag gick upp för att jag skulle känna en liten spark eller rörelse men  lyckades inte, Shiit va orolig man blir, ska se om det rör sig nått nu när jag strax ska äta, händer ju ganska ofta att h*n skickar iväg en knuff då :)  Sen ska jag till barnmorskan idag så det känns iallafall jätte bra, men ändå är man så nervös för vad hon ska säga. Men jag håller tummarna för att allt är jätte bra och det bara är jag som är för orolig !

Känns jobbigt att inte Fredde kan följa med den här gången, är en så dålig tid så det blir mitt i hans jobb och det kan vara svårt att komma där ifrån, Känns ju så mycket bättre när han är med<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0