Sorry !!

Nu var det länge sen, men har inte haft nån ork,tid eller lust att sitta vid datorn de sista dagarna.
men julafton har varit, Och det blev ingen bebis då iallafall :) Skönt för den lille krabaten de.
på julafton åkte vi med Johanna till Ärla på morgonen, Fredde & Jag hoppade av hos mina föräldrar och Johanna åkte vidare till sin mamma och firade jul där.
Vi började med att äta frukost, Gröt och allt som det brukar vara hos oss på julmorgonen :)
Sedan blev de att inte göra något alls fram till klockan två - tre nångång, Då hade Mormor,och mina morbröder kommit och det var dags för att äta igen, Julmat är ingen höjdare för min del men jansson ägg och skinka var kanon det .
Sedan öppnade vi julklappar, Fick presentkort,lotter,choklad,badlakan,och massa duschtvål & hudkräm, en parfym,muggar,en jätte fin tröja ,elvisp,mm.
Vi åkte med Freddes morfar till hans mor och där började vi med att dela julklappar för lille Oskar var ju så ivrig och ville öppna juklapparna :) Stackarn hade fått vänta på oss ett bra tag.
Där fick vi en overall,body,nalle och ett lamskin till lillen och en gryta,pengar,mm.
dagen efter åkte vi hem till Freddes pappa, Snacka skit och blev bjudna på jätte god mat :) sen blev de lite paket öppning där också, då vi fick två taklampor till hallen och ett helt set med kläder till lillen, jätte söta var de.

Igår gick jag och Linnea en sväng på stan, Usch inte är det kul att gå på mellandags rea ! Får ju stå i timmar i kö bara, man orka knappt titta på saker för att man visste att de ändå var jätte långa köer.
Men hon hittade iallafall ett par byxor. Vi gick nån timme sen åkte jag med min morbror till ärla, Vi skulle äta hos mormor och så skulle jag lämna lite julklappar till min bror och hans barn.
Kollade massa kort från att mamma och bröderna var små, kul att se så  gamla kort, sedan hitta vi en del från när vi barnbarn var små:)

Idag kanske mamma och min syster skulle komma förbi, Får väl se om de ringer snart och säger hur det blir, själv tänkta jag bara äta upp min frukost här sen baka bullar, har ju inte bakat lussebullar än så de ska ja göra idag, nu när alla saker ändå finns hemma till de. så får vi se om jag skulle umgås lite med Lina idag också.
Sen kanske jag och älskling ska gå på bio, har biobiljett som går ut i januari och ja har en känsla av att jag inte kommer gå på bio i januari,kommer nog ha mycket annat för mig då :) vet inte riktigt vad vi ska se men nått hittar vi nog på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0