...

Ja, hos tandläkaren gick det väl sådär, De kunde inte göra speciellt mycket med tanke på att jag vägra ta dessa kort de tar, Pga, strålningen . Så jag skulle komma tillbaka sen när lillen var ute , nångång i februari /Mars skulle jag ringa de och gå och ta de korten så att de kan se vilken prisgrupp jag tillhör om jag nu ville ha detta avtal. får se var man hamnar ,hoppas på de lägsta med de vet ja inte om jag kommer göra nu längre. Tandläkaren kollade mitt tandkött och sådär och allt de var jätte bra, han sa att jag skulle fortsätta som jag gjort och inte sluta med tandtråd.  glad att jag slapp betala denna gång iallfall.

Haha, Jag och Fredde gick till kiosken för att köpa lite godis, Det blev ju dessvärre lite mer än lite, med tanke på att de inte tar kort där så var ja rädd för att de ända kontanter vi hade var 50 kr och vi brukar kunna köpa för mer än de så tänkte att de inte skulle räcka, men Vi hade riktigt tur där, De har ju att om man köper för exakt 1kg så får man det gratis, och då måste det vara på pricken, Haha, och vi lyckades tydligen med det, så han sa bara grattis till påsen så fick vi den:)

Nu ska ja ta och försöka få Fredde att stänga igen datorn , så man kan ha lite kramkalas framför tv för en gångs skull utan att vi sitter framför varsin dator som det ofta kan bli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0