Hemma igen !!

Nu har det gått en vecka sen vi kom hem från Danmark.Den resan var inte alls mycket att hurra för. vi hade skit väder största delen av tiden,men visst var de ändå kul att komma bort ett tag.
Det gick väl inge vidare för min bror den här gången, han vurpa så nu finns det knappt nått kvar på bilen.
Usch. Tur att man missa den vurpan. har ju sett det nu på film men man hade ju blivit livrädd om man stått där och sett hur han bara föll ner och bildelar flög omkring.
Ne nu får ni ta de lite lugnt med den där sporten tycker jag !!

Så var det midsommar i helgen. . Inget speciellt tycker jag just nu, var annat när man var lite yngre då man gilla att dansa runt stången och leka lekar på kvällarna hos grannen, Som iof kan vara kanske kul även i vuxen åler, men det missade jag de här året.
Fick träffa min kusin Sandra äntligen, Och nu fick man veta att du vänta barn:) GRATTIS<3
Det var trevligt att träffa er och hoppas att det inte ska behöva ta "månader" tills vi ses nästa gång nu.
När vi skulle åka hem så tog vi en sväng igenom Eklången för att visa Andreas var uffe var uppväxt och där jag och sandra lekt mycket som små, men när vi kom fram till Huset som Mormor sålt för ett par år sen så blev man bara besviken ! Va fan har dom gjort???!! De har ju inte gjort nått åt huset alls, Inte för att det behöve göras så mycket men nu kan man ju snacka om att det såg förjävligt ut ! Trappen var trasig och trasiga fönster och tomten såg ut som dom sket i totalt. . Usch det var inte kul att se det där.
Så vi åkte därifrån för att visa min bror´s hus.
Trevligt att åka förbi och hälsa på dom sådär på midsommar också:)

Då har det gått 12 veckor nu då:) Oron börjar släppa lite men ännu går man full av oro och läskiga tankar&Drömmar !
Längtar <3
Älskar Dig fredrik
Du betyder ALLT<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0